Zasady bezpieczeństwa i higieny ze względu na panujące zagrożenie epidemiologiczne.

  1. Na jednych zajęciach może być maksymalnie 12 osób + instruktor
  2. Przy wejściu do klubu obowiązuje zmiana obuwia na klapki i dezynfekcja rąk oraz spodów klapek, klapki zostawiamy blisko maty w wyznaczonych miejscach.
  3. Zajęcia trwają 1,5h – reszta czasu przeznaczona jest na dezynfekcję sprzętu, maty.
  4. Dezynfekcja maty – tak jak zwykle ale PO KAŻDYM TRENINGU (nie przed) oraz za pomocą mopów (nie szmatek) ze zwiększoną w stosunku do normalnej ilością środka dezynfekującego lub mopa parowego. W dezynfekcji maty bierze udział instruktor osobiście i nadzoruje jej właściwe wykonanie. Mata jak i podłoga oraz inne miejsca „kontaktowe”, odkażane są w trybie odrębnym, niezależnie od treningów.
  5. używamy wyłącznie własnych sprzętów (bokken, jo,tanto, kimono, pas etc)
  6. Sale zostają pozbawione sprzętów mobilnych (tarcze, piłki, zabawki, pałki itd.). Jeżeli konieczne jest użycie sprzętu – po każdorazowym użyciu go od razu zdezynfekować.
  7. Zbiórka – w rozsypce – nie w rzędzie. Przywitanie standardowo w seiza. Pożegnanie również w rozsypce.
  8. W czasie treningu uczestnicy mają wyznaczone miejsca na macie i w miarę możliwości się ich trzymają.
  9. Uczestnicy trenują całe zajęcia z jednym partnerem.
  10. Dopuszcza się ćwiczenie w skarpetach (pod warunkiem, ze są one zmienione przed wejściem na mate).
  11. Po treningu – obowiązkowa dezynfekcja rąk.
  12. Uczestnicy wychodzą z treningu pojedynczo – nie wszyscy naraz – opuszczają salę sprawnie.
  13. Uczestnicy przychodzą na zajęcia co najmniej na 15 min przed ich rozpoczęciem i czekają w wyznaczonym miejscu na wejście na salę. Wejście na salę możliwe jest wyłącznie po zezwoleniu od instruktora.
  14. Uczestnicy – przychodzą na trening przebrani – nie używają szatni. (dopuszczalne jest przychodzenie w stroju sportowym zamiast kimona (T-shirt + długie spodnie od dresu). Po każdym treningu strój i inne akcesoria wymagające prania muszą być każdorazowo uprane.
  15. Instruktorzy przebierają się w biurze lub pokoju instruktorskim.
  16. Rodzice – o ile to możliwe nie wchodzą do klubu.
  17. Prosimy o nie przyprowadzanie ze sobą mniejszych dzieci (rodzeństwa) które nie bierze udziału w zajęciach.